fredag 11 november 2011

yes vår gula bil kom med brevet idag

satt hela dagen i köket och intalande mig att vi inte skulle få brevet idag heller men satt ändå och tittade efter den gula bilen, men som inte hann komma innan jag körde till jobbet.
väl på jobbet så ringde mannen i mitt liv och det kom glädje tårar vårt brev var med bilen och i VÅR postlåda. ska på infomötet den 14 december och första mötet med läkaren den 28 dec snacka om att vår julklapp är här några veckor för tidigt.
sitter här och sipprar på en cider så gott, apro på dricka skulle skriva en hälsodeklaration att ta med och det stod cola äh japp dricker cola men inte cola alla dagar men antar att de är koffinet de vill kolla på.. nå ja nu blir det ut och gå varje dag så jag kommer ner något kg till, så kan de ju inte klaga på det.
nä ska sätta mig i sängen nu framför criminal minds och kramas med gubben min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar